Säie: millerin koje..

Edellinen säie: Naturalismi jyrää kaiken alleen, mutta on
Seuraava säie: Uudestaan: nopea nisäkäsevoluutio
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
From: Marko Gronroos <magi AT iki PISTE fi>
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Subject: Re: millerin koje..
Date: 28 May 2003 01:49:39 +0300

ITP2 AT jippii PISTE fi (ITP2) writes:
> Miller teki kojeen=kone, joka tuottaa aminohapon osia. Mitä tämä
> meille kertoo on se, että ihminen, oikeita oloja luoden, voi kehittää
> mitättömiä asioita.
>
> Millerin koe on väärä sanonta. Hänhän teki nimenomaan juuri sellaisen
> KOJEEN joka tekee kaiken mikä aiheuttaa elämää,

Mutta sehän olisi hienoa. Minä kun olin aiemmin kuvitellut, että
kretinistien mielestä Millerin kokeessa ei syntyisi "kaikkea mikä
aiheuttaa elämää."

> poislukien salamat jotka sen tuhoaisivat.

Varmaan juu.

> Meri on viimeinen paikka jossa abiogeneesi tapahtuisi..

Hyvä että niistä kretsuteoksista jotain oppii.

> Meillä oli se silmä ja Colibakteeri, CEE näyttää kivammalta,

Voiii, kerran jo käytit koota ja meinasin jo sanoa että kretinistikin
oppii kun riittävästi jankutetaan.

> joten käytän sitä(se myös näyttää lisäävän ärsyyntymistä).

Ärsyttäminen lienee tarkoituksesikin, se on jo ymmärretty. Tuntuu
jotenkin yleiseltä motiivilta kretinisteillä.

> Kertokaa siis moisten kummajaisten synnystä minulle. Antakaa
> lopullinen linkki, ei makeashortlink blaa blaa googlen vastauksia,
> vaan jotain tiedemiesten tekemää.

Ehkä opetus on tämä: jos haluat kunnollisia vastauksia, sinun täytyy
etsiä niitä itse, eikä uskoa siihen pappiin.