Class GraphicalNode

Class GraphicalNode

java.lang.Object
   |
   +----Node
           |
           +----PlanarNode
                   |
                   +----GraphicalNode

class GraphicalNode
extends PlanarNode
TÄMÄN LUOKAN SISÄISTÄ RAKENNETTA EI SITTEN SAA IHMETELLÄ.

Jep, IHAN OIKEESTI se sisältää viittauksen itseensä, jonka kautta se käsittelee itseään. Tämä koko hössötys on alkujaan Javan idioottimaisesta kyvyttömyydestä moniperintään. KOSKA olisin halunnut tehdä tämän luokan Component-perilliseksi. Mutta, se ei ole ihan vielä täysin mahdollista, koska Component-perillisen tulee olla samassa java.awt-paketissa, enkä halua tätä sijoittaa sinne, koska tällöin tämä kaunis yksi tiedosto pitäisi pilkkoa jokaisen luokan omaan tiedostoon, joka on ns. ärsyttävää. Koska kuitenkin haluan säilyttää mahdollisuuden siirtää sen sinne perilliseksi, on tämä nyt tilapäisesti näin, jottei tarvitsisi myöhemmin muokata ohjelmaa kokonaan uusiksi... PERKELE!


Constructor Index

 o GraphicalNode(int, int, Node)

Method Index

 o asString()
 o getNode()
 o paint(Graphics, boolean)
 o paintConn(Graphics, GraphicalNode, boolean)
 o paintIncoming(Graphics, boolean)
 o Refresh()

Constructors

 o GraphicalNode
  public GraphicalNode(int x0,
                       int y0,
                       Node nod)

Methods

 o paint
  public void paint(Graphics g,
                    boolean draw)
 o paintIncoming
  public void paintIncoming(Graphics g,
                            boolean draw)
 o paintConn
  public void paintConn(Graphics g,
                        GraphicalNode target,
                        boolean draw)
 o Refresh
  public void Refresh()
 o asString
  public String asString()
 o getNode
  public PlanarNode getNode()