java.lang.Object | +----Node | +----PlanarNode | +----GraphicalNode
Jep, IHAN OIKEESTI se sisältää viittauksen itseensä, jonka kautta se käsittelee itseään. Tämä koko hössötys on alkujaan Javan idioottimaisesta kyvyttömyydestä moniperintään. KOSKA olisin halunnut tehdä tämän luokan Component-perilliseksi. Mutta, se ei ole ihan vielä täysin mahdollista, koska Component-perillisen tulee olla samassa java.awt-paketissa, enkä halua tätä sijoittaa sinne, koska tällöin tämä kaunis yksi tiedosto pitäisi pilkkoa jokaisen luokan omaan tiedostoon, joka on ns. ärsyttävää. Koska kuitenkin haluan säilyttää mahdollisuuden siirtää sen sinne perilliseksi, on tämä nyt tilapäisesti näin, jottei tarvitsisi myöhemmin muokata ohjelmaa kokonaan uusiksi... PERKELE!
public GraphicalNode(int x0, int y0, Node nod)
public void paint(Graphics g, boolean draw)paintIncoming
public void paintIncoming(Graphics g, boolean draw)paintConn
public void paintConn(Graphics g, GraphicalNode target, boolean draw)Refresh
public void Refresh()asString
public String asString()getNode
public PlanarNode getNode()