Newsgroups: utu.yok.keskustelu
Subject: Re: Pikku Pirkan Paskaa
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 14 Feb 2001 15:43:28 +0200

Sami Lappeteläinen <sami AT utu PISTE fi> writes:
> Tänään sain vanhentuneiden suikalaiden tilalle broilerin koipia (sen
> jälkeen kun olimme huomanneen kaikki loputkin suikaleista vanhoiksi).
> Aikaisempina kertoina koettua on mm. väittely siitä tarkoittaako teksti
> viim. käyttöpäivä oikeastaan viim. myyntipäivää. (Kauppaa silloin
> hoitanut vanhempi rouvashenkilö oli kovasti jälkimmäisen kannalla)

Yleensähän niissä on vain "parasta ennen"-päiväys. Jos ei viimeistä
myyntipäivää ole erikseen merkitty niin varmaan tällöin noudatetaan
sitä "viimeistä käyttöpäivää".

Jos puhut itäpuolen kaupasta, niin onneksi se vanhempi rouvashenkilö
on jo hävinnyt. Oli aina kuksimassa ja laahustamassa jossain puolella
kauppaa, ja antoi odottaa kohtuuttoman kauan. Nämä nuoremmat sentään
yleensä rientävät tiskille jos/kun havaitsevat asiakkaan. Kerran tämä
rouva halusi MINUN nostelevan jotain tyhjiä laatikkopinoja varastossa
puolestaan, ennen kuin sain maksettua ostokseni. Sillä, että sanoin
minulla olevan kova kiire, ei tuntunut olevan minkäänlaista
vaikutusta. Liiallisen kohteliaisuuden puuskassa sitten nostelinkin.

-- Paradoxes are the source of wisdom and the end of truth

Edellinen säie: Varas
Seuraava säie: mitä vaihtoehtoja verkkoon pääsylle?
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]