Newsgroups: utu.yok.keskustelu
Subject: Re: Varas
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 28 Nov 2000 13:34:11 +0200

Manu Mäki <cendor AT tuug PISTE fi> writes:
> Minä oon asunu Varissuolla nyt n. 14 vuotta eikä koskaan oo tapahtunut mitään sen
> kummempaa. Pahat huhut vain lähtevät liikkelle muutamista yksittäistapauksista. =)

Itse asuin Varissuolla suunnilleen tuon verran. Kerran kun seisoskelin
Itäkeskuksessa odottelemassa kaveria, tuli punkkari, tms., kysyi "mitä
ttuu siinä tuijotat" ja veti turpiin. Toisen kerran kotipihalla tuli
mies puukko kädessä vastaan, kävellen kohti puukkoa
heristellen. Kerran sain hyvää kuvamateriaalia ruumisautosta kun yksi
äijä ensin lahtasi eukkonsa ja sitten itsensä. Kerran näin pari nuorta
ryyppäämässä ja oksentelemassa paikkoihin. Ainiin, sehän olinkin minä
ja kaveri. No, siinä ne sitten suunnilleen olivatkin.

Eli ihan tavallinen suomalainen lähiö.

--
-- Marko Grönroos, magi AT iki PISTE fi (http://www.iki.fi/magi/)
-- Paradoxes are the source of truth and the end of wisdom

Edellinen säie: Palomuurausasiaa
Seuraava säie: Pikku Pirkan Paskaa
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]