USENET News sfnet.tiede.bio

Säie: Taustaa

Edellinen säie: Aine ja informaatio
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
Newsgroups: sfnet.tiede.bio
Subject: Re: Taustaa
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 06 Nov 2000 20:57:01 +0200

Mikko Ilmari Nummelin <mnummeli AT alpha PISTE hut PISTE fi> writes:
> Mitä tämä tekee "sfnet.tiede.bio":ssa. Luulin että edes tämä oli
> "rauhoitettu" kreationismihöpinöiltä (niistä saa keskustella
> sfnet.keskustelu.ryhmässä), mutta TJT alias TJT2 alias Teini Angsti
> laittaa tässäkin netikettiä uusiksi!

Ilmeisesti Teini Angstia alkoi rasittaa se, että s.k.evoluutiossa
hänet päivittäin osoitettiin "hyvin oppimattomaksi ja vahvasti
ennakkoasenteiseksi ja ajattelultaan tyystin epäloogiseksi ja
epäasialliseksi henkilöksi" (jätän lyhyempien kuvaavien termien
keksimisen lukijalle). Nyt hän varmaan saa kicksiä ajatellessaan
kirjoittavansa Tiedettä Tieteellisessä ryhmässä.

Parhaita paloja Teini Angstin asiallisesta käytöksestä:

      ''Kuukauden viimeinen päivä onkin sopiva päivä kirjoittaa viimeinen
      viesti evoluutio-ryhmään... Marraskuussa saatte siis evopiiperrellä
      siellä evopimeydessä ihan vapaasti. Olen nyt lähes vuoden yrittänyt
      tuoda tännekin tieteen valoa, mutta eipä näytä tiede kiinnostavan.''
      31.10.2000

      ''...ilmeisesti tämän ryhmän evopiipertäjiä kiinnostaa
      paskanjauhanta huomattavasti enemmän kuin TIEDE. Minua taas tuo
      TIEDE kiinnostaa huomattavasti enemmän, joten BYE BYE!'' 24.10.2000

      ''Niin, olen kyllä huomannut miten tehokkaasti evopiipertäjät
      pysyttelevät siellä evopimeydessä.'' - 24.10.2000

      ''Kuulemma mukaan evouskovilla ei ole ollenkaan aivoja. Nimittäin
      jos evouskovilla olisi aivot, evouskovat osaisivat tarkistaa mitä
      Raamatussa oikeasti sanotaan.
      ... taas sitä aivottomien ateistien lässytystä, johon alan kyllästyä
      ihan oikeasti... ONKO SE TOSIAAN NOIN VAIKEA TARKISTAA ASIAT
      ENNENKUIN TULEE SÖNKÖTTÄMÄÄN???'' (4.10.2000)

--
-- Marko Grönroos, magi AT iki PISTE fi (http://www.iki.fi/magi/)
-- Paradoxes are the source of truth and the end of wisdom