From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.uskonto
Subject: Re: viisisakarainentähti...
Date: 23 Apr 1998 06:53:01 +0000

ihme <ihme?@koti.tpo.fi> writes:

> Joo, kertokaas mitä tarkoittaa viisisakarinen tähti ympyrän sisällä
> piirrettynä lumeen erään lammen jäälle....vaiko mitään??
> Ympärillä oli satunnaisia pieniä avantoja muutamia ja yhden vieressä oli
> puoliksi eläviä kaloja kairatussa lammikossa ja tietysti nuotio.

Mitäs tuosta nyt kehittäis... Siinä on selvästi oltu kutsumassa
vesidemonia, esim. suurta Järven Petoa, Haukea. Kalat ovat selvästi
uhrilahjoja. Luultavasti kyseistä demonia kutsutaan jotta siitä
saataisiin maagista Voimaa kun se poltetaan puhdistavassa tulessa ja
sitten uhrataan bakkanaalisesti syömällä (luultavasti punaviinin kera!
nyt tuli sitten myös veren symboli!). Kyseessä on selvästi mustan
magian rituaali, koska luonnollinen tuli-ja-vesi-elementtien reaktio
on että vesi sammuttaa tulen, mutta tässä tulella pyritään polttamaan
veden henki elävältä, ja siten kääntämään luonnollinen
reaktio. Kyseessä on selvästi myös antikristillinen,
saatananpalvontarituaali, koska kalahan on Herramme, Jeesuksemme,
Kristuksemme, Vapahtajamme, Pelastajamme, Jumalamme, oi niin kauniin
Pojan, niin ihanavar... no siis hänen symbolinsa. Siis se
kala. TÄMMÖINEN PITÄÄ KIELTÄÄ LAILLA! Kalan syöminen tulee kieltää
lailla! Kalojen hallussapito tulee kieltää lailla! Linnaan kaikki
SAATANAN KALAVEIKOT! Kaloista puhumisen tulee olla kiellettyä, ja
kaloihin kohdistuvan väkivalta-materiaalin tulee olla erittäin
raskaasti tuomittavaa! Kaikki jotka puhuvat kalojen alistamisen
puolesta, ja siten HERRAN LAKIA VASTAAN, ovat NOITIA ja PAKANOITA ja
SATANISTEJA ja PERVERSSEJA MURHAAJIA ja heidät tulee POLTTAA ikuisella
HELVETIN TULELLA, kuten lukee RAAMATUSSA! He syövät LAPSIkalojA ja
haluavat KATSELLA ALASTOMIA LAPSIkalojA. Tämä on siis symbolisesti
sama kuin jos he tekisivät samaa LAPSI-JEESUKSELLE! KUOLEMA on LIIAN
LEMPEÄ RANGAISTUS HEILLE, jotka ovat HERRAAMME VASTAAN RIKKONEET!

             PYHÄ SOTA ON ALKANUT!

(Hmm. Kuinkas nyt näin, eihän minun tähän aikaan pitäisi olla edes
väsynyt.)

-- Genetic algorithm researchers do it with the fittest individuals --
----

Edellinen säie: Satanisti
Seuraava säie: Uskonnollisista koruista
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]