Newsgroups: sfnet.keskustelu.uskonto.kristinusko
Subject: Re: Kysymys kolminaisuusopista
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 20 Jan 2000 04:18:16 +0200

"Arteria" <dita AT saunalahti PISTE fi> writes:
> Kolminaisuusopin mukaan Jeesus on Jumala. Eikö tämä näinollen tarkoita että
> Maria on taivaallinen äiti? Jos Maria on synnyttänyt Jeesuksen eli Jumalan
> eli Pyhän Hengen, niin eikö Maria ole loogisesti ajateltuna taivas-Äiti??
> Missä kohdin Raamatussa lukee, että Jeesus on Jumala?

Niin Jeesus kuin Mariakin ovat minun reinkarnaatioitani, kuten lukee
Uskontunnustuksessani:

   5. Uskon olevani jälleensyntynyt Zarathustra, Horus, Sokrates,
            Mooses, Daavid, Neitsyt Maria, Jeesus, Maria Magi Da Lena, kolme
            tietäjää (kts. samanaikaisuus alla), Mithra, Krishna, Dalai Lama,
            laama nimeltä Pörrö, Muhammed, Aleister Crowley (aka Beast
            .'. 666), sika nimeltä Lumipallo, Ruusunnuppu, Gerald Gardner,
            David Berg ja David Koresh. Uskon, että olen käynyt läpi tuhansia
            eläimiä, ja että sieluni voi inkarnoitua samanaikaisesti useampaan
            ruumiseen.

(http://www.funet.fi/~magi/artikk/uskonto/uskontunnustus.html)

Monia varmasti ihmetyttää tuo reinkarnaationi sekä Neitsyt Mariaksi
että Jeesukseksi. Se meni siten, että reinkarnoiduin naiseksi
voidakseni naisena rakastella muiden naisten kanssa, koska se tuntui
kiihottavalta ajatukselta (miesruumiiseen kyllästyy helposti
muutamassa tuhannessa vuodessa). Lesboseksi niiden nuorten tyttöjen
kanssa oli todella ihanaa; ehkä nautinnollisinta oli ryhmä, jossa
meitä oli monta tyttöä jotka hyväilimme ja imimme toistemme
sukuelimiä, kielellämme hyväillen ja kosteasti hangaten kuin
kiihkeässä ranskalaisessa suudelmassa.

Halusin myös kokeilla synnyttämistä, mutta koska olen sielultani
hetero mies, enkä siis syntinen homo, en halunnut maata minulle
pakkonaitetun ruman ja karvaisen Joosefin kanssa. Homma järjetyi
siten, että henkeni makasi ruumiini kanssa. Sieluni silmin katsoin,
kun miessieluni rakasteli ihanan naisruumiini kanssa samalla, kun
koskettelin vartaloani ja hipelöin haarojeni väliä työntämällä sormeni
sisääni ja liikuttelemalla sitä rytmikkäästi painelemalla ja
hieromalla kosteaa häpykieltäni vasten. Toisella kädelläni hyväilin
kiinteitä rintojani ja tulipunaisia, kiihkosta paisuneita nännejäni,
koko vartaloni vavahdellessa nautinnosta kouristellen kun työnnyin
sisääni kerta toisen jälkeen rytmikkäästi, ah niin uneliaan
rytmikäästi. Koska oma henkeni oli siten siittänyt ruumiini, saattoi
tuosta liitosta syntyä vain sellainen poikalapsi, joka oli hengeltään
isänsä ja ruumiiltaan äitinsä, eli miespuolinen minä
kokonaisuudessaan. Tuolloin minulla oli itseltäni perityn naisruumiini
lisäksi myös edellä kuvattu suunnaton siitin (koska seksi oman henkeni
kanssa alkoi käydä tylsäksi). Tuota siitintäni kuvaa myöhempien
seuraajieni käyttämä ristinmuotoinen penissymboli, jota useimmat tosin
ovat käyttäneet sen alkuperästä mitään tietämättä. Kuollessani annoin
kaikille kahdelletoista silloiselle vaimolleni (jotka käyttivät miehen
nimeä ja pukeutuivat valepartaan jottei kukaan raiskaisi heitä) pienen
puuristin lahjaksi, jota he käyttivät "omiin tarkoituksiinsa". Koska
heidän oli noina kurjina aikoina kovin nälkä, annoin heidän juoda
vereni ja syödä lihani viimeisellä illallisella, jottei ruumiini
turhaan olisi mädäntynyt ja joutunut koirille heitetyksi. Sitten
vaimoni lavastivat yhden tutun, jolle lupasin taivaspaikan, roikkumaan
siitä penissymbolistani (meidän inside vitsi jota roomalaiset eivät
onneksi tajunneet); en kait minä itse nyt moista kidutusta viitsisi
sietää.

Synnyin myös Maria Magi Da Lenaksi, jolloin pääsin Jeesuksena jälleen
rakastelemaan itseni kanssa, mutta tällä kertaa ruumiillisesti (no,
okei, kolmena tietäjänäkin harrastin
ryhmäseksiä-kaikkiin-reikiin-yhtäaikaa Ei-Enää-Neitsyt Marian kanssa,
mutta se oli vähän tylsää kun nuo tietäjä-inkarnaationi olivat jo
vanhoja miehiä ja haisivat kamelille, ja siittimeni eivät enää oikein
pysyneet pitkään tanassa siinä iässä). Myöhemmissä kirjoituksissa
mainittu huonon naisen maineeni on täyttä puppua! Minulla oli vain
yksi mies (minä itse Jeesuksena myöhemmin), mutta minua haukuttiin
huoraksi, koska olin ottanut maksua seksistä eräältä tytöltä eräässä
SM-roolileikissä. Enkä yhtään ihmettele että sain tyttöjä, sillä olin
todella haluttava, kuten Jeesuksena hyvin tiesin, heti ensi kertaa kun
itseni näin. Minun oli todellinen nautinto rakastella itseni kanssa ja
tyhjentää mahtavien sukuelinteni runsas sisältö pumppaamalla se
syvälle hentoon naisvartalooni kuin laivan mäntä, mutta jätän
yksityiskohdat tässä mainitsematta, koska se saattaisi loukata
joitakuita myöhempiä seuraajiani. Tällä tapaa sain kuitenkin lisää
suloisia lapsia, joiden jälkeläisiä monet myöhemmistä
reinkarnaanioistanikin ovat.

Edellinen säie: Ihmeellisiä kysymyksiä(?)
Seuraava säie: Jumala-sanan oikeinkirjoitus
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]