From: magi AT POISTA_TAMA_KENTTA PISTE iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.skeptismi
Subject: Re: Skepsiksen haaste
Date: 15 Feb 2003 18:01:40 +0200

Sakari Kinnunen <Tex PISTE ccc AT post> writes:

> Humanoidi jäisi pahasti tappiolle polttoainekustannuksissa. Tietysti
> matkaan käytetystä ajastakin pitäisi saada korvausta. Matkaan voi
> kulua vuosia. Kotonaan humanoidi ei voisi euroja käyttää. Haluamatta
> olla mitenkään hävytön, humanoidit ovat kuulema kiinnostuneet
> siemennesteestä ja rodunjalostuksesta. Sellaista ne haluavat.

Totta juu. Täten lupaan antaa humanoidille roiskauksen siemennestettä
puhtaana ulottimeen.

Mikäli humanoidi on naaraspuolinen ja nätti, voimme toki keskustella
myös interaktiivisesta tuoreluovutuksesta. Muutoin joudun
valitettavasti toimittamaan esipakattua materiaalia.

Edellinen säie: Precrime - lainvalvonnan tulevaisuus!?
Seuraava säie: Utele-huijari teki tutkintapyynnön koskien
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]