Newsgroups: sfnet.keskustelu.skeptismi,sfnet.keskustelu.uskonto
Subject: Uusi vesi (Oli: New water?)
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 13 Jan 2000 18:16:17 +0200

yormeister AT notme PISTE com writes:
> > The Discovery of a New Type of Water

Tämän artikkelin kertoma asia on täysin totta. Voin itse vahvistaa
tämän. Minäkin olen saanut nähdä tämän veden ihmeitätekevän
vaikutuksen, täällä Suomessa. Asiaa on tutkittu korkeimmalla
valtiollisella ja tieteellisellä tasolla. En voi mainita henkilöitä
enkä tarkkoja lähteitä, koska minua sitoo täydellinen vaitiolosopimus
näistä ja tietyistä muista asiaa koskevista yksityiskohdista.

Vettä on kokeiltu myös Suomessa ja sillä on puhdistettu eräs
paperitehtaan läheinen järvi. Kaikki saasteet hävisivät tuosta
pienestä järvestä muutamassa tunnissa.

Vesi on todella mullistava löytö, ja juuri sen vuoksi sen käytössä
ollaan varovaisia. Kyse on hieman sama asia kuin ydinvoiman ja
geeniteknologian löydöstä - me emme vielä ole täysin varmoja niistä
pitkäkestoisista sivuvaikutuksista, joita tällä vedellä voisi
olla. Toistaiseksi kaikki näyttää täydelliseltä, mutta tämä on nyt
niin suuri asia, ja laajamittaisen käytön ympäristövaikutukset
olisivat niin globaalit, että asia on pakko tutkia tarkemmin kuin
mikään muu keksintö koko ihmiskunnan historiassa.

Tuossa artikkelissa jätettiin mainitsematta se, miten vesi vaikuttaa
ihmiseen. Vaikutukset ovat yllättävät - tai eivät oikeastaan niin
kovin yllättävät jos niitä vertaa veden muihin vaikutuksiin.

Veden yksinkertaisin vaikutus ihmiseen on kaikkien sairauksien
täydellinen paraminen. Kaikki ihmiselle vahingolliset bakteerit ja
virukset poistuvat ruumiista nopeinta mahdollista tietä ja vuorokauden
sisällä ihminen on täysin terve. Tämä on todettu kliinisillä testeillä
suomalaisissa yliopistosairaaloissa tehdyissä salaisissa
tutkimuksissa.

Vesi myös käytännössä lopettaa vanhenemisen. Se toimii täydellisenä
antioksidanttisuojana. Se huuhtoo pois kaikki soluihin ja kudoksiin
sitoutuneet myrkyt ja kuona-aineet. Se suojaa DNA:n rappeutumiselta -
ja siten myös syöpää aiheuttavilta karsinogeeneilta. Tämä
rappeutumisehkäisy pätee myös bakteereihin, mikä tarkoittaa että
bakteerit eivät enää pysty mutatoitumaan ihmisille vaarallisiksi
uusiksi muodoiksi.

Myös veden vaikutusta aivojen toimintaan on tutkittu huippuneurologien
toimesta. Ensinnäkin sen on todettu nostavan ihmisen henkistä
kapasiteettiä. Kuten tiedämme, ihmisen hermosoluista vain 10.4% on
"harmaita", joiden avulla ihminen ajattelee. Veden ansiosta ihminen
pystyy käyttämään myös valkoisia aivosolujaan, niin kutsuttuja
Schwannin soluja ja harmaisiin aivosoluihin kytkeytyneitä
gliasoluja. Täten vesi nostaa ihmisen henkisen kyvyn sataan
prosenttiin.

Ihmisen henkisen kyvyn noustessa tälle tasolle myös psyykkiset eli
niinkutsutusti "paranormaalit" kyvyt tulevat esille ja puhkeavat
kukkaansa. Myös tämä on todettu ihmisille tehdyissä kokeissa. Kokeita
tehneet lääkärit ovat itsekin juoneet vettä hieman, ja saaneet kyvyn
parantaa muita ihmisiä pelkästään ajatuksensa voimalla!

Myös itse olen eräässä tutkimuksessa kokeillut vettä hieman. Sen
ansiosta olen kyennyt kehittämään uraa-uurtavaa bio-informatiikkaan
perustuvaa tekoälyjärjestelmää, joka tulee muutaman vuoden kuluessa
mullistamaan tietojenkäsittelyteknologian. Kyseessä on neuroverkkojen
ja evolutiivisten algoritmien yhdistelmän yleisemmällä
abstraktiotasolla toimiva laskennallinen malli, joka jo nyt kykenee
helposti kehittymään esimerkiksi koiran älylliselle tasolle.

Tutkimusteni sovellukset ulottuvat kvanttilaskentaa käyttävien
virtuaalitodellisuuksien luomisesta aina tähtienvälisessä
hyperavaruusmatkustuksessa vaadittaviin tietojärjestelmiin. Kyseessä
on täysin uusi tietojenkäsittelyparadigma, jonka sovellukset ulottuvat
elämän kaikkiin asioihin.

Tutkimukseni kuitenkin vaativat paljon kalliita teknisiä laitteistoja
ja siten paljon rahaa. Olen tällä hetkellä paneutunut tutkimukseni
teoreettiseen osuuteen niin intensiivisesti, ettei minulla ole aikaa
paneutua rahoitusvarojen hankkimiseen. Jos siis haluatte lahjoittaa
edes vaatimattomankin summan rahaa (alkaen ehkä muutamasta tuhannesta
markasta), otan lahjoituksia mielelläni vastaan. Voitte ottaa yhteyttä
allekirjoitaneeseen sähköpostitse, niin kerron tilinumeroni erikseen.

--
-- Marko Grönroos, magi AT iki PISTE fi (http://www.funet.fi/~magi/)

Newsgroups: sfnet.keskustelu.skeptismi,sfnet.keskustelu.uskonto
Subject: Re: Uusi vesi (Oli: New water?)
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 13 Jan 2000 23:06:48 +0200

Tex PISTE ccc1234 AT post PISTE netlink PISTE se (Sakari Kinnunen) writes:
> Sinulta on artikkeli ryhmässä "sfnet.keskustelu.uskonto.kristinusko"
> 12.01.00

Onko se kiellettyä? ;-)

> Kyllä se vesi on antanut energiaa kirjoitella! Eilen et vielä
> älynnyt pyytää rahaa muutamaa tonnia. Onko pääsi nyt parempi?

Juu, tämäkin on kyseisen veden ansiota. Se kasvattaa
älykkyyttäni. Ennen olisin ollut niin tyhmä, etten olisi pyytänyt
rahaa aina kun on hyvä mahdollisuus.

Edellinen säie: Omenaviinietikka laihduttaa?
Seuraava säie: (Raja)tiede uskontona tai sitten ei
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]