From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.skeptismi
Subject: Re: Fossiilien mineralisoituminen
Date: 15 Jan 1999 11:18:46 +0200

Pera AT pinkku PISTE peras PISTE fi (Pertti Laine) writes:
> Luinpa tuossa klinikan odotustiloissa adventistien lehteä, jossa
> oli taas oikein auktorisoitua "tiedettä". Oikein biologi, filosofian
> tohtori Antikainen

Kuulostaa suomalaiselta. Mikäs on henkilön koko nimi/sijaintipaikka?
      Eipä silti, en ihmettele. Olen kuullut jehovista, jotka putkessa
opiskelevat biologian läpi pänttäämällä, vaikkeivat usko mihinkään
mitä opetetaan. Siitä pääsee sitten tohtoriuteen tutkimalla muutaman
vuoden voikukkien levinneisyyttä.

> paljasti, miksi radiohiilimenetelmä heittää enemmän kuin 10000
> vuotta, jonka ajan elämää on oikeasti ollut olemassa.

Varmaan se heittää enemmän kuin sata miljoonaa vuotta miljardin vuoden
skaalalla. Tosin sillä skaalalla ei radiohiiltä edes voi käyttää.

> Biologi, joka ei tunne radiohiilimenetelmää :-<>

Miksikäs tuntis? Ei kait ne tuota kovin usein tarvitse.

-- Evolutionary algorithm researchers do it with the fittest individuals --
----

Edellinen säie: Kirliania Kuopion yliopistossa???
Seuraava säie: Keitä te luulette olevanne?
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]