From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.sivarit
Subject: Re: mikä on tämän ryhmän tarkoitus?
Date: 13 Oct 1998 15:48:03 +0300

Luulen että minkä tahansa "poliittisesti kuuman" aiheen ryhmä vetää
aika paljon niitä vastustajia puoleensa, erityisesti kun sivarit ovat
nykyäänkin vain n. 10%:n vähemmistö. Esim. kristityissä ryhmissä
vilisee kristinuskon kritisoijia, jne., eikä siellä itse asiassa
juurikaan muuta tehdä kuin kiistellä ihan peruskysymyksistä todella
alhaisella tasolla. Valitettavasti keskustelua herättää eniten se
vähemmistö, joka kirjoittaa kaikki idioottimaisimmatkin
mielenliikahduksensa ryhmään. Siis normaalia "minä tiedän
kaiken"-uhoa.
      Yksi aihealue, jota aikoinaan tätä ryhmää perustettaessa ajattelin,
kun olin vielä Vaasan koulutuskeskuksessa, oli että täällä olisi ihan
kiva käydä läpi myös niitä aiheita ja kysymyksiä joita
koulutusjaksolla käydään läpi. Siis ei vain sitä että onko sivarius
hyvä juttu vaiko ei. Monet koulutuksessa kohtaamistani kysymyksistä
olivat sellaisia, joista mielellään voisi puhua enemmänkin, vaikka
onhan tietysti myös ryhmät s.k.filosofia, s.k.yhteiskunta, jne.

-- Evolutionary algorithm researchers do it with the fittest individuals --
----

Edellinen säie: Yh-isan asevelvollisuus
Seuraava säie: Miehet armeijaan, mars!
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]