USENET News sfnet.keskustelu.rajatieteet

Säie: Uudistuksia kaivataan

Edellinen säie: Okkultismin Vaarallisuudesta
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
Newsgroups: sfnet.keskustelu.uskonto.kristinusko,sfnet.keskustelu.uskonto,sfnet.keskustelu.rajatieteet
Subject: Re: Uudistuksia kaivataan
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 15 Feb 2001 01:59:59 +0200

Vesa-Matti J Kari <vmkari AT cc PISTE helsinki PISTE fi> writes:
> Tarkastellaan vertailun vuoksi Viitasaaren henkisen
> kasvun keskuksen yrttituotetta, jota äiti Amanda oppilas tuo
> Suomeen ulkomailta. Vuoden annos Ecciakia maksaa vain 3000mk
> ja se voi parantaa jopa aidsin. Melkoinen säästö verrattuna
> nykyiseen tuhlauspolitiikkaan!

Tuollainen on kyllä täyttä riistoa. Minä voin myydä vuoden annoksen
Magin Ihmetippoja hintaan 2000 markkaa. Ne saattavat parantaa aidsin,
syövän tai antaa jopa ikuisen elämän. Ihmetipoilla on myös 100%
tuotetakuu! Saat rahasi heti takaisin, jos tuote ei toimi. (Mikäli
voit osoittaa, ettei mitään hyötyä ole ollut ja että et saanutkaan
ikuista elämää. Tämä toimimattomuuskorvaus maksetaan takaisin vain
potilaalle itselleen henkilökohtaisen terveystarkastuksen jälkeen).

Jos hoito ei tehoa, niin syynä voi olla että edellisten elämien
huonoista karmoista on kerääntynyt sairauksia ja kuolemaa aiheuttavaa
pahaa henkeä. Se voidaan poistaa Magin Superihmetipoilla, vain hintaan
30000mk per käsittely. Käsittely suoritetään kerrän elämässä, kolmen
peräkkäisen elämän ajan. Näissäkin tipoissa on 100% toimivuustakuu!

Jos haluaa päästä halvalla, voin päivittäin kanavoida parantavaa
energiaa hintaan 100mk/kuukausi. Tälläisiä hintoja et kyllä saa
mistään!

Jos sairauksien hoitoon pelkästään Suomessa käytetään vuosittain
kymmeniä miljardeja markkoja, ja minun ihmetipoillani saatettaisiiin
saada hoidettua kaikki Suomen ihmiset vain muutamalla miljardilla,
niin kyllä se olisi melkoinen säästö verrattuna nykyiseen
tuhlauspolitiikkaan!

-- Paradoxes are the source of wisdom and the end of truth