From: Marko Gronroos <magi AT magi PISTE yok PISTE utu PISTE fi>
Newsgroups: sfnet.keskustelu,sfnet.keskustelu.laki,sfnet.keskustelu.seksi,sfnet.keskustelu.uskonto,sfnet.keskustelu.uskonto.kristinusko,sfnet.keskustelu.huumeet
Subject: Re: Todella torkeaa
Date: 13 May 1997 23:32:33 +0300

eknyberg AT cc PISTE helsinki PISTE fi (E Kristel Nyberg) writes:
> Olen webissa liikkuessani tormannyt mita poyristyttavimpiin sivuihin,
> joissa avoimesti ihannoidaan pornografiaa ja huumausaineita ja pilkataan
> kristillisia arvoja.

Ihastuttavaa, eikö totta!

> Joidenkin sivujen laillisuutta voisi vahvasti
> epailla, esimerkkina http://www.lycaeum.org/. Valvooko kukaan
> mitenkaan www-sivujen sisaltoa?

Onneksi julkaisun määritteleminen "laittomaksi" vaatii Suomessakin
aika paljon. Mutta nuohan eivät onneksi ole Suomessa.
      Vastaanotan muuten mielelläni lisää materiaalia Lycaeumin
suomenkieliseen osuuteen.

--
----
-- Marko Grönroos, magi AT iki PISTE fi (http://www.iki.fi/~magi/)

Edellinen säie: Luennoijaa sivareille Torstin rinnalle?
Seuraava säie: Poliisi pamputtaa, tapaus nro 4548823
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]