From: Marko Gronroos <magi AT iki PISTE fi>
Newsgroups: sfnet.keskustelu.filosofia
Subject: Re: Mitä_jäljellä Popperin
Date: 20 May 2003 04:09:31 +0300

risto_jaa AT hotmail PISTE com (tuttu mies) writes:
> Tämä on tavallaan uusi aloitus sfnet.keskustelu.evoluutio -ryhmässä
> aloittamaani Popper ja evoluutio keskusteluun, koska se säie meni
> valehtelusta keskuskusteluksi. Toivottavasti täällä pysytään asiassa.

Tarkoittanet, että mielipiteesi törmäsivät siellä faktojen muuriin,
joten vaihdat evoluutiosta (toivoaksesi) vähemmän tietävään yleisöön?

            Aihe: Turpiin saanti?
            Kirjoittanut: tuttu mies, 4.12.2002 klo 13.59

            Menin haastamaan riitaa evohörhöjen kanssa talk.origins -
            keskusteluryhmään, niinkuis aiemmin skepsiksen palstalle.

            Kyllä näyttää vaikealta tuo turpiin saanti heikäläisiltä. Mistähän
            se mahtaa johtua?

            Eivain satuis olemaan evohörhöt aina väärässä?

            Mulle säännöllisin väliajoin turpiin saanti tekis hyvää. Muuten
            nousee kusi liikaa päähän, niinkuin on helppo havaita (-;

On helppo havaita juu. Nyt päätit tulla haastamaan riitaa toiseen
ryhmään, saadaksesi taas turpiisi? Voi olla vaikeaa jos ei itse kykene
huomaamaan sitä.

No, en aikaisempiin turpakäräjiin ottanut osaa, saa nähdä jaksanko
näihinkään.

Edellinen säie: Determinismi FAQ
Seuraava säie: Mitä_jäljellä Popperin
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]