Säie: Julkinen haaste Ilkka Karailalle

Edellinen säie: Luominen
Seuraava säie: Evoluution kritiikin mahdottomuus
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio,sfnet.viestinta.nyyssit
Subject: Re: Julkinen haaste Ilkka Karailalle
Date: 15 Sep 2002 12:20:40 +0300

Ari Saastamoinen <oh3mqu+news AT vip PISTE fi> writes:
> Hmmm... minä olen tätä ryhmä seurannut enemmän tai vähemmän
> aktiivisesti jo aika pitkään, mutta ainakaan nyt ei tule ainuttakaan
> tapausta mieleeni, jossa Ilkka olisi ns. häiriköinyt.

No ei sellaista varmaan olekkaan, tää on tätä kiihkeän kreationistin
"ajattelua" ja retoriikkaa, johon ei tietenkään voi sisältyä mahdollisuutta
että toinen voisi erehtyä henkilöstä, vaan evoluution kannattajat ovat
valehtelijoita mikä täytyy todistaa ja julkistaa maailmalle.

Ilkka: "Millainen mutaatio tarvitaan, jotta nykyisiin organismeihin
                        saataisiin merkitsevä parannus, käytettävissä olevan biologisen
                        teknologian rajoitukset huomioon ottaen? TJT tuossa on heitellyt,
                        että lisäraaja johonkin kohtaan."

TJT: "...myönnä, että en ole sellaista koskaan kirjoittanut (siis ennen
                        tätä tekstiä) ja selitä, miksi valehtelit..."

Ilkka: "Tekikö tuo aikaisemman heittosi takaisin heitto noin kipeää?"

TJT: "...syyllistyit henkilökohtaiseen hyökkäykseen VALEHTELEMALLA minun
                        sanoneen jotain jota en ole sanonut..."

                     "... Tai tunnusta olevasi valehteleva paska ja häirikkö."

                     "... Pyytää julkisesti anteeksi, että VALEHTELIT minun sanoneen
                        päinvastaista kuin mitä olen sanonut ja selittää, miksi syyllistyit
                        tuollaiseen henkilökohtaiseen hyökkäykseen."

                     "Joten quis on, DrTech, löytyykö todisteita vai tunnustatko olevasi
                        VALEHTELIJA?"

Ilkka: "Olen pahoillani kun assosioin sinuun toisen, joskus näkemäni jutun..."

Tuosta TJT:n kielenkäytöstä ja logiikasta voisi kyllä kerätä aika ison
sivun, jos on kiinnostunut tuollaisista tapauksista. Olisi ihan
kiinnostavaa kuulla mitä patologisia piirteitä psykologi voisi niistä
löytää. Hmm, onkohan kukaan psykologi tehnyt mitään tutkimusta näistä
netti-"mielenterveyskuntoutujista" (Pertti Koiviston esittämä kaunis termi)
tai "mielenterveyskuntoutusta selvästi tarvitsevista"...

Olen vuosien varrella keskustellut teininuorten, satanistien, uusnatsien,
kristittyjen pappien ja muiden kanssa, joskus ikävien ja hyvinkin selvästi
kusipäisten ihmisten, enkä muista toista henkilöä jonka käytös olisi yhtä
kaukana nk. "kristillisistä hyveistä" kuin TJT:n.

Sinällään en kyllä ymmärrä miksi ihmiset jaksavat vuodesta toiseen vastata
kyseisen peikon provokaatioihin. Moinen taitaa vain rohkaista häntä
jatkamaan omalaatuista lähetystyötään entistä kiihkeämmin. Kaikkein vähiten
hän taitanee haluta ettei ketään enää kiinnostaisi vastata hänelle, mitä
voisin kyllä suositella lämpimästi. Tosin sen vuoksi hän ehkä mielellään
syyttääkin ihmisiä valehtelijoiksi -- se on provokaatio johon monet
helposti vastaavat.

Saapi nähdä miten hän tätäkin kommentoi, pääsenköhän valehtelu-syytösten
kohteeksi, hänen signatureensa, vaiko - härregyyd - killilistalleen, hui! ;-)

-- Software Architect, among a few other unimportant things.