Säie: Luominen

Edellinen säie: 2 Monkeys
Seuraava säie: Julkinen haaste Ilkka Karailalle
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Subject: Re: Luominen
Date: 18 Aug 2002 23:21:20 +0300

perttiko AT hotmail PISTE com (Pertti Koivisto) writes:
> Olen paneutunut varsin laajasti lääketieteeseen ja psykiatriaan ja
> tehnyt alalla lääkekemiallisiakin sovlluksiin johtavia tutkimuksia.

Hienoa saada keskusteluun mukaan sen alan asiantuntija. Voisitko antaa
joitain lähdeviitteitä tutkimustuloksistasi?

> Evouskovat toimivat samalla psykologialla kuin Hitler
> Minulla ei ihnmisten suhteen ole mitään ennakkokäsityksiä

Se on hienoa ettei sinulla ole mitään ennakkokäsityksiä kenestäkään.

> Mielnterveyskuntoutujista tietääkseni varsin suuri osa on
> kreationisteja

Tämä kuulostaa hyvin uskottavalta. Saattaisiko myös pitää paikkaansa, että
huomattavan suuri osa kreationisteista on mielenterveyskuntoutujia?

> Mielenkiintoista on evouskovien erilaisten haukkumasanojen käyttö

Näin on, kreationistithan eivät käytä haukkumanimiä evouskovista.

> Mitä tulee ay-liikkeen toteuttamaan kansanmurhaan Suomessa niin
> laskelmieni mukaan Suomessa teloitettiin vuosina 1985-2002 yhteensä 30
> 000 kuntoutujaa, josita suuri osa kreationisteja.

Sepä kamalaa! Ne siat!

Ihanan positiivisen tuntuinen termi tuo mielenterveyskuntoutuja, muuten!
Et itse satu olemaan mielenterveyskuntoutuja?

-- Software Architect, among a few other unimportant things.

From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Date: 18 Aug 2002 23:21:20 +0300

From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)