Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Subject: Re: "Tieteellinen" kreationismi
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 23 Jan 2001 18:18:13 +0200

"TJT2" <no PISTE spam AT nospam PISTE invalid> writes:

> Kelpaako prof. M. Leisola? Jos ei, olen utelias kuulemaan perustelut,
> Leisolalla sentään on niitä meriittejä...

Paljonko Leisolalla on takana tieteenfilosofian opintoja, tai
julkaistuja kirjoituksia tieteenfilosofiasta sen alan
vertaisarvioiduissa julkaisuissa?

Haluaisin edelleen kuulla, onko todella niin, että Leisola ei tee
biokemian tutkimuksissaan mitään oletuksia? Eikö hän tee edes sitä
perusoletusta, että hän on itse olemassa?

--
-- Marko Grönroos, magi<at>iki.fi (http://www.iki.fi/magi/)
         (replace <at> with @)

Edellinen säie: TJT Tiedottaa