Säie: Täydellinen ihminen

Edellinen säie: Uuden kävijän havaintoja
Seuraava säie: Termodynamiikan II pääsääntö
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Subject: Re: Täydellinen ihminen
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 19 Sep 2000 19:49:31 +0300

om AT iki PISTE fi (Otto J. Makela) writes:
> Kyllähän tiedät miksi muumit on niin pyöreitä?
>
> Tove (vai oliko se Lars, levätköön rauhassa) unohti piirtää niille p*sreiän!

Hyvät ystävät,

      Minua järkyttää saattaa tietoonne hirvittävä epähumaani toiminta,
      jota harjoitetaan maailmalla. Pelottavinta on, että tämän toiminnan
      alkuperä on Suomessa!

      Tarkoitan muumien meemimanipulaatiota. Nämä hellyyttävän oloiset
      muumit, joita näemme kirjoissa ja televisiossa, ovat luonnottomalla
      tavalla meemimanipuloituja sekasikiöitä. Alunperin kaikki alkoi
      Suomesta, kun meemi-insinööri Tove Jansson kehitti uraa-uurtavat
      meemimanipuloidut muuminsa eli kansankielellä ''meemimuumit''. Tämän
      jälkeen japanilaiset käsikirjoittajat ostivat meemimuumit Suomesta
      ja alkoivat kehittää niitä edelleen omissa salamyhkäisissä
      laboratorioissaan.

      Olemme saaneet hirvittäviä todisteita muumihahmojen epähumaanista
      käsittelystä japanilaisissa kirjallisuustieteellisissä
      studiolaboratorioissa. Muumeja piirretään päivittäin satoja ja
      "taiteilijat" tekevät niillä mitä karmeimpia kokeita ja niihin
      istutetaan kaikenlaisia japanilaisia meemejä. Tästä syystä tv-muumit
      näyttävätkin erilaisilta kuin kirjamuumit.

      Puolivalmiita muumeja pidetään valtavissa arkistoissa teräskalterien
      takana ahtaissa lokerikoissa. Suurin osa niistä ei koskaan saa
      tuntea onnellista elämää, eli sitä kun lapset lukevat heitä ja
      tulevat iloisiksi, vaan nämä unohdukseen tuomitut muumiparat
      tylsistyvät itsemurhan partaalle. Monet muumit ''hylätään
      epäonnistuneina'' ja heitetään roskikseen ja poltetaan elävältä!

      Nuoret japanilaiset kiinteärintaiset tytöt ovat turhaan yrittäneet
      vapauttaa sorrettuja muumeja tuotantoyhtiöiden arkistoista, mutta
      julmat muumitarhurit ovat ampuneet heidät haulikolla selkään
      kuoliaaksi. Nämä nuoret, elämänsä muumien vuoksi uhranneet
      tyttölapset on vain leimattu hassuiksi ''muumitytöiksi'' ja muut
      samoin ajattelevat ihmiset ''muumimussuttajiksi''.

      Nyt japanilaisten meemimanipuloimia muumeja tuodaan Suomeenkin ja ne
      saastuttavat lastemme mieliä! Muumeihin istutettuja meemejä on
      saatettu ottaa ties kuinka karmeista ideologioista. Meemit saattavat
      sarjakuvia luettaessa tai televisiota katsottaessa siirtyä muumeista
      ihmisiin ja saastuttaa mielemme. Lapset, joiden immuunijärjestelmä
      on vielä heikko, ovat erityisen alttiita muumimeemeille!

      En suosittele huumeiden käyttöä kenellekään, mutta antaisin lasteni
      sata kertaa mieluummin joutua katuojaan narkkareiksi ja
      sadomasokististen koppalakkihomojen joukkoraiskaamiksi, kuin
      meemimuumien valtaan.

      Asialle on välittömästi tehtävä jotain!

(http://www.iki.fi/magi/artikk/politiikka/muumit.html)