Säie: Kreationistin psyyke

Edellinen säie: Maybe...
Seuraava säie: Satunnaisuus->Järjestys
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
Newsgroups: sfnet.keskustelu.evoluutio
Subject: Re: Vs: Kreationistin psyyke
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 12 Sep 2000 20:46:50 +0300

"Markus Heinonen" <markus PISTE heinonen AT kolumbus PISTE fi> writes:

> Tälläinen porukka taatusti kiistää kaukoputken olemassaolon... SAR-tutkasta
> puhumattakaan.

Toki ne ovat olemassa, kun ne ovat ihan käsinkosketeltavia. SAR-tutkan
"tutkasignaalia" ei kuitenkaan ole olemassakaan, vaan se syötetään
SuPon tietokonekeskuksesta, samoin kuin "avaruussukkulalentäjien"
keskustelu. Kaukoputken peilipinnoite on huipputeknologinen
näyttölaite, jolla SuPon tietokoneista tuleva radiolähete muutetaan
kuvaksi tähtitaivaasta. Lisäksi molemmissa on homokaasu-emitterit.