Newsgroups: sfnet.harrastus.valokuvaus
Subject: Re: Leitz C2500
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Date: 12 Jan 2001 14:45:09 +0200

Juha Suokas <juha PISTE suokas AT vetovarjo PISTE com> writes:
> Onko kellään kokemuksia Leitz Pradovit C2500 projektorista?

Itse olen nähnyt (tai oikeastaan kuullut) toiminnassa muutamia
Pradovittejä. Ne tunnistaa varsin helposti siitä, että kesken
näytöksen siirtokoneisto alkaa toisinaan hakata tyhjää
RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ, "Aaa, teillä on Pradovitti!", ja kuva pitää
siirtää käsin sähläämällä.

Kyseinen tyyppivika saattoi tosin olla vain tuossa yhdessä nyt yli
kymmenen vuotta vanhassa mallissa. Varmaan muuten ihan hyvä
projektori.

Edellinen säie: Valokuvien hinnoittelu
Seuraava säie: NY-Camera ?
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]