From: Marko Gronroos <magi AT iki PISTE fi>
Newsgroups: sfnet.atk.linux
Subject: Re: OPH ja kuntaliitto tukevat Microsoftia
Date: 30 Aug 2004 17:46:15 +0300

Ari Makela <hauva AT lagavulin PISTE sappho PISTE net> writes:
> En tiedä kuin HY:n matemaattis-luonnontieteellisen jutuista, mutta
> siellä käytetään Linuxia varsin paljon niin työasemissa kuin
> numeronmurskaamiseenkin. Miten tämä saataisiin levitettyä
> pehmeämpiin tieteisiin, josta löytyy vähemmän ylläpitäjiä - en
> tiedä.

En tiedä HY:n tilanteesta, mutta olen hämmästyksellä seurannut, kuinka
esimerkiksi Turun yliopiston tietojenkäsittelyn laitos on nykyisin
jotakuinkin 100%:sesti Microsoft-laitos. Linuxia löytyy TY:ssä lähinnä
vain fysiikan laitokselta. Muista tiedekunnista nyt ei kannata edes puhua.

Edellinen säie: Fedora Core 2 suomeksi
Seuraava säie: Markkinointi-ihmisiä kaivataan
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]

Marko Grönroos (magi@iki.fi).